Busraaa333 bi anda bütün dünyan değişti bir daha eskisi gibi olamayacak sanıyosan, bebeğini çok seviyosun ama aynı zamanda sevmiyomuş gibi hissediyosan, “lan ben napıcam şimdi ne halt yedim?” gibi şeyler düşünüyosan, sürekli ağlıyosan, bebek uyuduğunda sen uyumak yerine tavanı izliyosan tebrikler depresyon geçiriyosun:) dibine kadar yaşadım hepsini ve daha fazlasını:)
11 aylık olmak üzere benim kızım. Az önce doğum günü için film oluşturmaya çalışırken başından beri fotoğraflarına baktım. Nasıl geçmiş zaman anlayamamışım:) merak etme geçiyo. O kadar güzel geçiyo ki sen her gün içinde daha fazla sevgi hissediyosun💕 bu zamana kadar ne kadar boş yaşadığını anlıyosun. Hayatta sana her şeyi yaptırabilecek bir varlık olduğunu anlıyosun. Aşırı güçlü ve gözü kara bi insan oluyosun. Geçiyo hepsi. Derin bi nefes al ve şükret. Eğer zorlanırsan dua oku, meditasyon yap, birilerinden yardım iste. Allah analı babalı büyütsün bebeğini, hayırlı evlat olsun inşallah🙏🏻