Keeee Kızlar 10 gündüt annemde kalıyorum sabah evimizw geciceğiz ama endişe ediyprum kızım evini yadırgarmı huzursuz olur mu yani kısacası evini unutmuş korkusu😞😞😞😞
Ahlasbebekveannesi Keeee bende her annemlere gittiğimde yada döndüğümde aynı tedirginliği yaşıyorum ama bebekler çabuk alışıyor endişe etmeyin