Arkadaşlar merhaba,
Oglum 6 ay 20 günlük. Öncesinde 8 de uyuyup sabaha kadar neredeyse kesintisiz uyuyan bebek son bir aydır 12 den önce gözlerini kapamaz oldu. gece saat başı ağlayarak uyanıyor emmek istiyor. bazen emmek bile sakinleştirmiyor onu. biz hep önce alt dişleri beklediğimizden ilk zamanlar anlayamadık. iki hafta önce üst damağını kontrol ettiğimde üst damağının dişlerler dolu oldugunu ve şiştiğini fakettim. şimdilik sol taraftan iki diş patladı sağdaki ikisi de çok yakında patlayacak gibi. Ancak üst damağında daha fazla diş var baktıgımda görebiliyorum damağın içindeler. alt damakta orta iki dişin oldugu yer de beyazlamış şişlik var. diş jeli kullanıyoruz ama çok işe yaradıgını söyleyemem. böyle bebeği bir anda çok diş çıkaran anneler var mı aramızda, tecrübelerinizi paylaşır mısınız. gece bu saat oldu uyuyamıyorum her gece aynıyız. daha ne kadar sürecek bu durum inanın çok yorulduk hem ben hem o. şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.