Selamlar Herkese,
Benim 50 günlük bir bebeğim var. Doğduğundan beri uykusunda sıkıntı yok uyuyor; ancak uyanık olduğu zamanlarda cok sinirli ve huzursuz. Yani uyandıktan sonra altını değiştirip, yedirip gaz cıkardıktan sonra yeniden uyutana kadar akla karayı seçiyoruz cünkü uyanık kaldığı her an eğer yemek yemiyorsa mutlaka ya ağlıyor ya da huzursuz huzursuz bağırıyor. Yaşına uygun kartlar, müzikli oyun halıları vs aldım oynatmaya çalışıyorum hiçbiriyle ilgilenmiyor. Bugun halası geldi ağlamadan 10 dk sevebilsinler diye sürekli mama yedirdik, beyaz gürültü açtık vs vs.. Acaba küçük olduğu için mi böyle yoksa bebeğimin huyu mu böyle? Değiştirmek için ben ne yapabilirim? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.