Ahlasbebekveannesi Bebeğinizin atak haftasinda olup olmadığını merak ediyorsanız doğduğu günü. Gün-ay-yil şeklinde yazın 🤗
Hazal11 Ahlasbebekveannesi ay çok teşekkür ederimmmmm 🥰 bitince düzelicekmi acaba herşeyi aşırı mızmız gündüz uykularımız 0 😔 hep ağlıyor yavrum
Yagmurtekin Hazal11 bizimkide öyle ve aynı gün doğmuşlsr 21 mayıs 🥰 vallaha yaşlandım artık o kadar zor geçti ki şu atak dönemi
Prensesannesiiiiii Ahlasbebekveannesi ayyyy hadi inşallah canım bunları nasıl hesapliyorsun soylede bende ona göre kendimi hazırlıyim çok yorucu oluyor önceden önlemimi alayım🤣🤣
Ahlasbebekveannesi gs271019 atak haftasında ve bitmesine 33 gün görünüyor Allah yardımcın olsun 😃 4ay atağı.