ayserdmr Bebeğim 40 günlük son günlerde sıklaşan özellikle emzirirken gaz sancıları var gazını çıkarıyor kendini kasarak lakin çok kötü büyük insan gazı gibi kokması düşündürüyor beni sebebi ne olabilir?
Mom9870 ayserdmr Gaz yani bu başka türlüsü beklenemez değil mi? Yenidoğan bebekler de gaz çıkarınca koku olmayacak diye kural yok.
Fer4hh Cali gaz olduğuna emin misin çişi olabilir tuvalete yapma pozisyonunda tuttunuz mu hiç baş göğsünüzde dizlerinin altından tutup tuvaletini yaptırıyor gibi ?