Merhaba anneler 8,5 aylık bebeğim var ve 4,5 aylık hamileyim doktorum emzirebilirsin dedi sağlık ocağında da sordum aynı şekilde emzir sakınca olmaz dediler dünden beri sütümün rengi sarı olmuş aklıma kolostrum geldi yani ilk ağız sütü ama erken değil mi salgılanması için yada ben emzirdiğim için hormonları uyardı ondan mı erken geldi başka neden sarı olmuş olabilir aklıma bişey gelmiyo çünkü