Hayırlı olsun canım ben batmanlıyım doğunun en güzel iline gidiyorsunuz sesiz sakin çarşısı avm pazarı herşwryi var,bizim okul döneminde ötretmenlerimiz de tayinleri batmana çıkınca tedirgin olmuşlar korkmuşlar göreve başlayınca alışınca çok sevdiler batmanı insanlarını daha sonra da gitmek istemediler