Senemsedat133 bebeğim alti aylık hala oluyor süt akması çok zor kokusu, o ıslaklık hissi.. bu yaz benim için çok zor oldu kendimi temiz tutmak ama çok şükür anne sütüyle beslenip sütun yeterli olması.. pek bir çaresi yok sanırım sık sık yıkanmak ve kıyafet değişmekten başka bir sure sonra göğüsler terbiye oluyormus