Kızlar iyi geceler 😍 bizim dişlerimiz geç çıktı bizim 1 yaşındaydı, şuan 19 aylık bundan iki ay önce alt yan 2 tane arka azı 2 tane çıktı bir arada halim deliden beterdi yani bu sırada o çok yemesede tüm yemeklerden bir kaselik vitamin alan çocukk yemek gördüğü an çığlık atmaya başladı hadi dedik zorlamayalim dişleri bir arada çıkıyor felann geçer ama geçmiyor arkadaşlar dahada betere gidiyor iştahı var ne şekil var cici bebe tarzı mamalar yapayım löp löp yiyorr ama yemek tabağı,çorba tabağı görsün ya saklanıyor ya ağzını gözünü kapatıyor ya kaçıyorr napcagimi şaşırdım bu bir kaç gündür Hipp mamasını da bıraktı içmiyor hayır yapıyor eliylee her dakikada ona cici bebe maması yapamam hangi karışımı yapacağimi şaşırdım meyve ekliyorum kuruyemiş ekliyorum süt ve ama yani korkuyorum şekeri çıkacak felan diye bugün dedimki aç kalsın mecbur yerr illaki yicek mercimek çorbasını getirdim bir kaşık aldı anladı çorba olduğunu bastı çığlığı birdaha açmadı ağzını bu sefer biraz daha aç kalsin dedim bekledim yine fayda etmedi huysuzluguna huysuzluk eklendi sadecee tamam dedim ye yeterki cici bebe muz süt kuruyemiş felan hazırladım çorba sanıyor açmıyor ağzını kızlar doktora mi goturmeliyim ne yapmalıyım bilmiyorum yoksa gerçekten tamamen mi aç birakmaliyim yol gösterecek varsa 🤷🏻♀️