50 günlük bebeğim 3 gündür çok şiddetli sancı çekiyor hatta bugün acaba başka bir derdi mi var diye dr a götürdüm muayene sonrası dr gaz dedi gönderdi ne uykusu kaldı ne huzuru banyo masaj bacak hareketleri gaz damlası ne denesem olmuyor elimi karnına koyuyorum içi gurul gurul resmen büyük insan gibi sesler geliyor mideden😪 şuan uykusunda o kıvranıyor ben onu izliyorum uykular haram oldu resmen yavrumu böyle acılı görmeye dayanamıyorum ne tavsiye edersiniz yardımmm🙏🙏🙏