123ZDB Merhaba anneler kızım şuan 13 aylık doğduğundan beri başının sol ön kısmında bi şişlik sert bir şekilde vardı arkasında durdum doktora götürdüm kötü bir sonuç çıkmadı ama şuan bu şişlikler farklı başının bölgelerindede çıkmaya başladı bu durumu yaşayan var mı acaba
89Kbr 123ZDB oğlum da 17 aylık hemen hemen 5 aydır boyun bölgesinde var 3,4 tane falan. Bi türlü geçmediler, geçmedikçe endişeleniyorum doktora götürdüm içim rahat etmedi alanında uzman birini arıyorum.
123ZDB 89Kbr evet bende aynı şekilde korkuyorum tekrar götürücem bende tabiki ama umarım kötü bir şeyler çıkmaz çok geçmiş olsun sizede
89Kbr 123ZDB teşekkür ediyorum. Ayda nimenrix aşısı oldu gece ateş yaptı ,bezeler oluştu (usg çekildi,3-4 doktor gördü ama içim maalesef rahat değil.)biz aşıdan diye düşünürken 6. Hastalık geçirdiğini öğrendik. Böyle başladı bizim hikaye
123ZDB 89Kbr çok geçmiş olsun çok üzüldüm bizim doğuştan beri var şişliği için götürüp kistle karşılaştık ama doktor zamanla kaybolur dedi şimdide işte o kistin çıktığı bölgede bir şişlik daha oluştu o yüzden çok korkuyorum bende