Taliskobaby Bebeğimin sarılık riski vardi bizde ilk gun biberonla mama verdik ve daha sonra memeyi tutmak istemedi. Mama sadece tok tutuyor sarılığa hiç bir faydası yok. Mama verdik emmedigi süre boyunca her kontrole gittiğimizde sarılık artıyordu. Daha sonra bebeğim emmeye başlayınca sarılık değeri düştü. Süt arttırmak için bol su, bol dinlenme, dereotu vede humana still tee kullanabilirsin. Mamayi da bebeğine biberonla değil de kaşık veya şırıngayla verebilirsin. Merak ettiklerin olursa yardımcı olabilirim. Çünkü çok zorlu geçirdim bende bu süreci ama geçiyor hiç merak etme.