Kızlar bebeğim şuan 2ay 12 günlük pipisinin rengi normalden koyu renkte. Yani ten renginde değil. Sadece ucu değil komple o bölge öyle. Bundan 1 ay önce çocuk doktoru endokrinoloji ye gitmemi söyledi. Bende götürmedim rengi açılır diye. Başına gelen var mı?