Kızlar belki sacma bi post ama bu konu benim için herseyden önemli 😊 1 aydır asla uyumuyorduk kızımla diş cıkartıgı için gecen internette denk geldim karanfil ve zentünyagı karışımına yaptım ve inanılmaz kızım 2 gecedir uyuyo bende az da olsa rahatladım bu dönemler cok zor oldugu için bilmeyen duymayan annlere bilgi olması için paylaşmak istedim bu tarifi
9 tane karanfili hamakta dövüp 2 yemek kaşıgı zeytin yagı ekledim üzerini kapatıp bir gece oda sıcagonda beklettim be sonra dolaba koydum geceleri patmagımla kızımın diş etlerine sürüyorum rahatlatıyor galibaki 15 dakikada bir aglayarak uyanan kızım baya yattıyor maşallah
ay cok uzattım 😂