Merhabalar, aynı olayı yaşayan var mıdır diye sormak istiyorum, bebeğim 17 aylık , yaklaşık 15 gün kadar önce yataktan düştü burnu üstüne, sonra çok ağladı ve sağ deliğinden biraz kan geldi, öyle çok kanama olmadı, daha sonra sakinleşti ve hiçbişey olmamış gibi oyunun devam etti, morarma ,şişkinlik olmadı, sadece burnunun üstünde hafif çizgi şeklinde kızartı oldu bir kaç güne geçti gitti, hastaneye uzak olduğumuz için gidemedik, ama şu aralar bebeğimin burnu çok fazla tıkanıyor, uyuyunca hiç doğru düzgün nefes alamıyor, gün içinde de tam rahat nefes almıyor, burun kırıklığı yaşayan anneler varmı? Şu an doktora gidemiyorum eşim de sürekli burnunu temizlemen gerek o yüzden tıkandığını söylüyor, kırılsa da doktor bişey yapamaz büyüynce ameliyat ola bilir diyor😞