2 ay 6 günlük bebeğim sürekli ağlıyor gazi var ayaklarını kendine çekiyor yüzü kipkirmizioluyir sancidan ama onun yarısı kaynanam ac diyor gün içinde yediklerimi düşününce belki sütüm pek olmuyordur dedim akşam habersiz mama verim içecek mi acaba dedim 90 ml yaptım emzirdikten snra verdim yarısını içti hepsini bitirmedi ama tekrar ağlayınca az yine göğsünden verdim uyusun diye uyudu şimdi yani bebek ac mi oluyor bu durumda be mama vermeye devam etsem mi