nneslihan Merhaba, kidzee uyku tulumu kullanan var mı? Memnun musunuz? kullanan var ise kalıplar hakkında bilgi verebilir misiniz? Sayfaya dün yazdım dönüş yapılmadı henüz. Sipariş oluşturacağım bedenler hakkında emin olamıyorum 🙄
eee-eeeee19 nneslihan çok dar ben 4 aylık bebeğime 6-12 aldım bedenine tam yapıştı kolları ve bacaklarımdan uzunluk olarak hafif pay kaldı ama iade ettim her sene alınacak bişey değil pahalılar büyüğünü sipariş verip bi iki kış geçirsin istiyorum açıkçası.
Eylul-aynur nneslihan e bebekten yaşını söyledim aldım birde bebeğimi gordüler ona göre bunlar olur dediler öyle aldım yoksa bedenler tutmuyor git e bebeğe kendin seç siparis gitmekten daha çok uğraştırıyo
nneslihan eee-eeeee19 evet kumaşı esnek değilmiş çok. benim kızımda 15 aylık, 3-4 yaş mı yoksa 4-5 mi alsam ki. 1 ay önce ki 81 cm idi boyu 🤔
nneslihan Kameredd merhaba, evet geldi 3-4 yaş aldım kolları uzun oldu ama katlıyorum, boydan 10 cm falan uzun oldu öyle çok büyük olmadı. kalıpları gerçekten küçük iyi ki bedenini almamışım