Miniklord ahh çok doğru dedin bizim belediye ilgilenmiyor bile hayvanlar aç susuz a101in köşesinde sersefil yatıyorlar korkumuzdan çıkamıyoruz dışarı özellikle ikindin vakti,ne derse desinler insan gibi bilgi almak istedim linçleyecek olan varsa da aynı durumda zor durumda kalsınlar .bi markete gidemiyorum oğlumla sariyorlar bebek arabasınin etrafini arkamdan geliyorlar sinirim bozuluyor heryere eşimle gidiyorum ya var mi böyle birsey,kuzenimle 5dakka mesafe var gel beni al karşidan diyorum 🥺