Kızlar bebeğim çok ağlıyordu bayılırcasına her doktora gittiğimiz de bişey yok dendi idrar yaparken çok ağlıyor tamamlamıyof yarısını yapıyor yarısını sonra yapıyor yaparken çok ağlıyor başka doktor da dar olabilir grnişlemesi lazım dedi bu durumu yaşayan var mı nour yardımcı olsun endişelenyorum