Alpitom onunla alakalı olduğunu bilmiyorum .ameliyat yerleri 1 yıla aşkın süre ağrı yapar kaşıntı yapar.hatta bacaklarını üşütmüş iseniz bile ağrır.birde doğum sezeryan spinal olmuş iseniz beliniz ağrır.birde size söylemediler mi aşı vücut ağrısı yapabilir parol alın diye