Merhaba kizlar ben sosyal hizmetler bölümü onlisans mezunuyum.Dikey gecisle sosyolojiye gecis yaptim lisansa tamamlayacagim insallah oglumu doguracagim icin gecen yil dondurmustum.Ben bebegime rağmen zor olsada mezun olmak istiyorum.Icimde hala okumak istegi var oyle istiyorum ki ama cok zor olacak bebekle diye dusunuyorum.Lisede cocuk gelisimi okumuştum.Icinizde ben gibi olup basardim diyen bana ilham olanlariniz varsa yorumlarinizi almak isterim sosyoloji mezunu nerelerde gorev yapabilir? kpss yi kazanamasada gorev yapacagi yerler olur mu ? bunlari merak ediyorum.Kendinize iyi bakın tesekkur ediyorum onerisi olanlara simdiden.