Dkk Denemek için king marka buhar makinesi aldım bir arkadaşımdan. Çalıştırıyorum fakat yerler baya baya ıslanmış . Bu normal mi ? Neredeyse 1 saat % 2 farketti odanın nemi
cagankusunannesiii Dkk ayarını biraz düşürün o yüzden ıslanıyo 70-75 ayarında çalıştırırsanız ıslanmaz aynı marka değil ama bende kullanıyorum
Dkk cagankusunannesiii teşekkür ederim. Birde haznesini çıkarınca su altında birikmiş olıyor normal ki ? Yoksa parça mı eksik
cagankusunannesiii Dkk evet o normal içinden dökülmeyecek kadar birikiyo orda su rica ederim ne demek 🌺
nurus91 Bende farklı bir marka kullanıyorum weweell. Hiç öylr bir sorunla karşılaşmadm düşükte çalştrn