Ebrualpaslan evet evet biz sabah 6 da acilden giriş yapmıştık acil doktoru tomografi istedi sonra mesai başlayınca sonucu beyin cerrahi gördü hatta acil doktoru sorun yok bence falan demişti o görememiş çatlağı . Serum takıldı ama içinde ne ilacı vardı bilmiyorum. Herhangi bir komplikasyon gelişirse acil müdahale olsun diye yatırdı doktor.