18aylık oğlum var .neredeyse her ay hastalık geçiriyor .geçen salgın vardı . Sürekli ishal ve kusmadan 1kılo verdı.doktor bağışıklığı zayıf kan degerılerıde baya düşük olduğundan sadece kan ilacı yazdı . En etkılı bağışıklık güclendırıcı nedır ne kullanıyorsunuz çocuklarınızda tansıyeye ıhtıyacım varrr:((