Milasmom [bilinmeyen] bana bi arkadasim ayni markayi hediye aldı daha kullanmadim neden satiyorsun memnun kalmadin mi?
Gizemcetinbag [bilinmeyen] agri sebebiniz kangurunuz ergonomik degil bebegin agirligi direk belinize yukleniyor bebeğinizin sevmemesi yine ergonomik olmamasindan bacaklari m degil askida gibi o yuzden cocuk rahat degil sizden ricam satmak yerine cope atin daha ucuz olup ergonomik cok kanguru var 💪
Ecem [bilinmeyen] bende aynı kanguruyu kullanıyorum bebeğim askıda durur gibi durmuyor Gayette M pozisyonunda duruyor ve çokta memnunum kusura bakmayında bu şekilde yorum yapamazsınız insanları yanıltmayın! Çöpe atılacak kadar vasat bir ürün değil 170 tl kolay kazanılan bir para değil lütfen yorum yapmayın böyle ben bile etkilendim. benim tavsiyemdir alan kişiye hayırlı olsun şimdiden çok güzel bir ürün :)
GmzSnn ArkadaşLar aLamayacaksanız kanguruya taLip değiLseniz saçma sapan yorumLarda yapmayın taLip oLanLar yazsın zaten kuLLanabiLseydi satmazdı değiLmi !!!
Thesra [bilinmeyen] Hayır çöpe atma cerencim yak ateşe ver 😅😅😅malum biri alır kullanır felan çöpten 😅😅😅😅