Kizlar çok şükür gazimiz yok ama bazen huysuzlaniyor hiç uyumuyor bebeğim sab simplex 5 damla veriyorum o günü rahat geçiriyor uyuyor ailem karnı agriyodur yediğinden sütünden alıyordur arada ver diyolar illa sürekli mi kullanmak lazım arada versem birşey olur mu