Bebeğimin 3,5 aylık olana kadar çok güzel uyku düzeni vardı ama şu 1,5 aydır işkence ile geçiyor kollarım koptu artık her uykusuna kucakta geçmek istiyor 3 uyku yapıyor günde ve 3 uykuyuda kucakta geçiyor ayakta sallama beşikte sallama hepsini oyun sanıyor ve olan uykusunda kaçıyor kucakta sallayan anneler nasıl bıraktırdınız ve bırakan anneler ne şekilde ilerlediniz şuan tecrübelerinize o kadar ihtiyacım var