Zeynebakman Anneler uykusuzlukla nasıl baş ediyorsunuz? Baş etme yöntemleriniz neler? Azıcık bahsedin ya banada ilham olsun. Kızım uyuduğu zaman ben uyuyamıyorum,benim uykum geldiğinde ise o uyanmış oluyor.🤦
30undabiranne Zeynebakman aynı 🤷♀️ ben baş edemedim ve sonunda alıştım artık okadar dert etmiyorum kastıkca geriliyorum. Hiç uyumamayı tercih ettim 😁 kendimi telkin ediyorum akşam uyursun azda olsa diye
pandemibebegi Zeynebakman o uyurken uyuyabilmeyi çok isterdim. Yatayım diyorum yanına uykum var aslında deli gibi ama dalamıyorum sonra tam mayışıyorum dalacak gibi oluyorum bebeğim uyanıyor. 😬. bu sefer kafam kazan gibi oluyor daha kötü bir durum. Uyumayınca ölünmüyormuş diye teselli veriyorum kendime 😄
Arasinannesiiiii Zeynebakman baş edemedim kronik uykusuzum ama alıştım artık rutin oldu. Bazen sabrım taşınca oğlum sen bir büyü seni geceleri kalkıp uyandircam diyorum yüzüme bakıp gülüyor sanki anlıyor 😊
Ozlem_likce Zeynebakman Vallahi beni düşünüp sevinebilirsiniz. Gece uyanıyor 2-3 kere. Sonra 5 de mama vermek için saat kuruyorum. Sonra 6 da kalkıp işe gidiyorum. Akşam geliyorum 10 a kadar bak et uyut. Gece yine aynı , sabah yine iş 😂
guzelanne00 Zeynebakman Bebekliginde bundan iyi uyurdu yavrum şimdi 16 aylık gece 2-3 defa uyanır sabahta kafasına göre 8 buçuk 9 buçuk 10 ne zaman canı isterse kalkar erken kalktığı zaman çizgi film açıyorum oyuncaklarini önüne koyuyorum bende yanında koltukta yarı uykulu yarı uyanık takılıyorum 1-2 saat idare ediyo beni gece uyanıp uyanıp yatma beynimi bulandiriyo 😂
mirayybebek Zeynebakman kızım uyurken ne işim varsa o an bırakırım temizlik yapıyorsam bile kapıyı örter uyuruz beraber yoksa bünyem dayanmıyor hasta oluyorum eşimde diyor zaten yat uyu halin kalmıyor hiç diyor yetişemiyorum hic birseye uykusuzluğa dayanamıyorum
Pandaliii Zeynebakman valla bende aynı moddayım😅 ama sonra bakıyorum da 2 ay çabuk geçti diyorum. 2 aylık oldu bizimkisi. İçindeyken zaman geçmiyorda geçincede ne çabuk geçti diyoruz 😅😅
Zeynebakman Sevgi-Aslan Gündüzleri neyse de geceleri çok zor oluyor benim için. Uyuyamadıkça sinir küpü oluyorum
momofa Zeynebakman ben de öyle. Etrafımda kim varsa ona sarıyorum sinirden. Eşim artık alıştı bu halime ama ben üzülüyorum 😢
Denizzz88 Zeynebakman baş edemiyorum malesef alıştım artık 4,5 aylık olmamıza rağmen sanki yıllardır böyleymiş gibi oldum 😄 gündüz o uyuduğunda bende hiçbişey yapmıyorum uyumasam bile ayaklarımı uzatıp yatmam dinlendiriyor
hayal_perest Zeynebakman alıştım artık uykusuzluğa. Aslında oğlumla beraber benimde düzenim oturdu. Sabah erken kalkıyoruz. Erken yatıyoruz.