feyzaatasever Kullanip memnun kaldiginiz 1 yas bebegine dusme riski olmayan derin buyuk bi park yatak onerir misiniz ??
Deletedmom78654 feyzaatasever valla ablam hediye almıştı bana 6 sene oldu ve hiç birşey olmadı . Tam olarak modelin adını bilmiyorum
Deletedmom78654 feyzaatasever yani dediğim gibi ilk kızım 4 yalına kadar sadece bunda yattı , 2 . Kızım doğdu sonra oda 2 yaşında oda hep bunda yatıyor ve hiç bir sıkıntısı yok . Çok memnunum
simiyyy feyzaatasever prego anne yanı aldım ama memnun değilim beşiğini sallarken çok gayır guyur ediyor çocuk sese odaklanıyo uyumuyo sonra onun dışında iş görür
Mehmetaslan feyzaatasever yeriniz varsa park yatak almayın derim ben montessori yataklardan yaptırdım 90*190 çok rahat kapısını açık olarak sabitledim istediği gibi girip çıkıp oynuyor çok kalktığınsa yanına uzanıp emzirebiliyorum bunun dışında park yatakların kenarları çok hava almadıpı için daha çok terleyip daha sık hasta oluyorlar. Bunu deneyimleyen bi çok kişi bu şekilde öneride bulununca yatak yaptırdım içinede çilekten yatak aldım.memnunuz 🤲✨🌈🥰