Jeremh Merhaba güzel anneler .bebeğim 15. Aya girecek ama maalesef uykularımız hala bozuk .sallanarak emerek uyumaz emzikle yanında yatarak uyur yani destekli uyumuyor.uykuya geçerken çok zırlanıyor dalarken sıçrıyor hala karın ağrısı olduğunu hissediyorum.gecede sürekli kıvranıp duruyor sıkça uyanıyor ç ok üzülüyorum bazen ter içinde kalıyor . Varmı gaz sancısı devam eden ?yada belki başka fikriniz vardır
Jeremh Cigdemino ara sıra döküntü olurdu ama asla emin olamadık kan testinde çıkmadı vence var ama hep benim kuruntum gibi davrandı drlar 🤦🏻♀️Alerjidenmi sizce
Cigdemino Jeremh Benim bebeğimin bağırsak tepkili alerjisi vardı o nedenle uzun süre gazlıydı o nedenle sordum. Karnından gurul gurul sesler gelirdi arada. Bebeğinizin karnından ses geliyor mu o şekilde? Testler vsler de yaşları küçük olduğu için tam çıkmıyor sanırım biz de çok ikilemde kalmıştık.. yine de isterseniz alerji yapabilecek ürünleri ( özellikle süt süt ürünleri vs) gün içinde azaltın bir deneyin isterseniz.. umarım en yakın zamanda geçer
Jeremh Cigdemino evet bizdede var gurultu deneyeceğim çok teşekkürler 🙏sizde geçtimi peki nasıl geçti ne kadar sürdü
Esradoruk Cigdemino kakada kan gördünüz mü? Bizimde bağırsak tepkili ama bı türlü duzelmedik. Bir buçuk aydır diyetteyim. Kaçak yaomadigima eminim.
Cigdemino Esradoruk Hayır kan yoktu biz de kakada mukus, karında gürültü , huzursuzluk ve meme reddi vardı. Mukus katı gıdaya geçince geçti. Hiç emin olamadım ben de hep bir şüphe kaldı içimde. Çünkü meme reddi , gürültü ve huzursuzluk ara ara hep devam etti