Arkadaşlar merhaba oğlum 25 aylık tuvalet eğitimine başladım ama çok tecrübesizim lütfen yardımcı olur musunuz gece uyurken bez bağlarınız mı bide bi kaç kere kendi klozetine oturup sadece çişini yaprı sonra da hep altına yaptı hep ben soruyorum çişin var mı diye bişi demiyor eğitime devam etmeli miyim yoksa daha anlamıyor mu ne yapacağım hiç bilmiyorum dışardayıx tanıdığımız kimsede yok destek alamıyorum