Eda-asel Kızlar uyuz olmuşuz ikinci kez tedaviye başladık ama hala bende etki etmiyor eşim ve kızımda düzelme var ama bende daha da kötüye gidiyor sanki lütfen yaşayan geçiren varsa yardım etsin çıldırmak üzereyim 😩😩😩
Alyosun_annesi7 Eda-asel ya cok geçmiş olsn bi yakınmda vardı aloevera bitkisini alın çiceğimi ama hergün düzenli sürün vücudnuza iyi gelr . Yakınmı aloevera jeli geçirdi
Kevseryldz Eda-asel canım Dr un verdiği karışım eczanelerde olan ve losyonla yıkanıyo musunuz? Evdeki herşeyi ama herşeyi en az 60 derece de yıkaman lazım. Keselenerek duş al. Birde youtube da izlemiştim kireç tozu çok işe yarıyomuş ama bebeğe uygulamayın sadece kendinize yapın.
oartikbiranne Eda-asel ben geçirdim eczaneden Bi ilaç var jel gibi bisey losyon adını hatırlamıyorum ama bir kere yıkanmada bir kez kullanımda geçmişti
Eda-asel Kevseryldz hepsini yapıyorum herşeyi 60 da yıkıyorum ve ütülüyorum sadece kese yapmıyorum ama onu da yapacağım artık teşekkürler