Sefaserpil Sizler yazliklari kaldırıp kisliklari çıkardınız mı acabaa bide saçma olmasın sweatshirt flen olsun pantolon asiyormisinuz yoksa katliyormusunuz raflara
Balkizlarim Sefaserpil Kisliklari çıkardım evet ✨😘 Asıyorum bazen bazende katliyorum kafama göre takılıyorum yani 😁
kerem_imm Sefaserpil evet çıkardım baya serinledi havalar. Oğlumun sadece pantolon ve gömleklerini ütüleyip asıyorum.bir de hırkalarını. Diğer her şeyi katlıyorum.
Serife00 Yazlık kışlık hepsi de dolabımda durur çünkü evde kışın bile tişört giyerim ütülemeden dolaba asla kıyafet koymam ve üst grup herşeyi asarım atletler de dahil alt grubu kat yaparım