mariiiin2 Tam duzeldi dıyorum yine duzensiz reglim,bebegim 14 aylık ama 1 bucuk ay gecti daha adet olmadım , testte yaptım iki kere negatif anlayamıyorum hcbişi , napıcagım sasırdım , emziriyorum bu arada
DamlaTa mariiiin2 benimde öyleydi, 1 hafta önce öğrendim ki tsh değerim düşmüş. Guatr teşhisi konuldu. Sizde bi kan tahlili verin derim. Geçmiş olsun
Omertugra20 mariiiin2 benimde gayet düzenliydi oğlum 1 yaşına girdi 2 aydır adetleri 15 gün gecikmeli oldum neyseki bu ay sadece 5 gün gecikti 😂
mariiiin2 DamlaTa guatr mı ? neden olurmuski canım bu? sağol cNım bu arada sanada gecmiş olsun Rabbim şifanı versin
DamlaTa mariiiin2 bizde genetik, ailemde var. Genetikde varsa oluyor zaten çağın rahatsızlığı. İnşallah sizde yoktur, strese bağlı düzensizliktir.