Asyam140820 büyük oğlum o.şekildeydi doktora götürdüğümde normal olduğunu metabolizmasının hızlı çalıştığını demişti. kucuk oğlum 2 gün sonra 14 aylik.oluyo iştahsızlık bizde yaşadık dişleri geldi ondanmış meğersem kök dişleri kaka da daha fazla yapmıştı o dönem.belki sizinde oyledir