__zulfisiniz__ bende başlarda bilemedim tam beden alıyordum sonra bebek büyüdükçe küçülüyor yepyeni kalıyordu mesela gezmelik kıyafetleri tam beden alırım onun dışındakileri de bedenlerini 1 beden hatta 2 beden fazla aldığımda olmuştur mesela uyku tulumunu büyül al zaten gece giyecek ve uyutken de rahat uyusun kızım 2,5 yaşında 4 5 yaş aldım şuan 3 4 yaşı giyiyor ve tam oluyor kış dönemi küçülebilir iade işlemi de uygulamaya girince iade et butonu var oraya tıklayınca kod veriyor sana telefona da geliyor bu kod onu faturaya yazıyorsun aras kargoya gidiyorsun lcw diyince zaten 1 dkkada oluyo işlem onlara ulaşınca da 1 2 günde paranı iade ediyorlar