Canım annelerim 4.ay atağı yaşıyorsunuz çok şükür biz atlattık ama o 2hafta tarif edilemezdi saat başı uyanıyordu tekrar uykuya geçirmek için mama vermek zorunda kalıyordum mamayı çok içtiği için kabız oluyordu onun sancıları oluyordu sürekli kucağımda durmak istiyordu 2hafta ruh gibi gezdim ama çok şükür geçici bir dönem sıkın dişinizi en zorlu atak dönemiymiş 4. Ay atağı bu atak bitince pamuk gibi oluyorlar kendilerine düzen oluşturuyorlar oyun oynamak istiyorlar sakinleşiyorlar bir an da kocaman oyun çocuğu oluyorlar