Hanımlar bugun bebegime kooperatifden tarhana aldım acısız ilkkez aldım ve markette direk Tarhana yı görünce almak istedim bilmediğimden çalışan kadına sordum bebekler için uygunmydur die evet dedi eve geldim içindekilere baktım ve tuz oranının fazla oldugunu gördüm kararsız kaldım sizce napmalıyım bilemedim