Muhammet33 Merhaba arkadaşlar oğlum 1aylık pipisinde sivilce gibi 2 3tane birşeyler var ağrı yapyo sanırım ne yapabilirim
Muhammet33 Hayır doğduğunda da vardı doktor geçer genellikle oluyor dedi ama bu aralar şiş yapacağı yeri tıkıyor