Zynpsare 3.doz sinovac oldum ayın 17sinde 20sinde adet olmam gerekiyordu ama gecikti aşıdan olabilir mi çok düzenli değil 1 2 gün oynuyordu başta takınmamıştım ama baya gecikti yaşayan var mı acaba
Cinmelike1661 Zynpsare ben aşı da değil ama covid geçirdim adetliyken sonraki ay bayağı gecikti normalde hep erken olurum
Zynpsare aly2020 2.doz olduğum da 3 gün gecikmişti ama bunda daha fazla olunca evham yaptım inşaAllah aşıdandır
Sanemim Cinmelike1661 yaa insalahh benimkide ondandır canım bende covid geçirdim bu ay adet olmadım tam 10 gün geçti adetime test yaptım iki defa negatif çıktı.