Defne_Nil İyi akşamlar arkadaşlar.Normal Doğumdan bir kaç ay sonra tek bacağımda ağrı başladı ve ödem var.Doğum sonrası böyle sıkıntı yaşayan oldu mu?
Ugggg Defne_Nil iki dizim ve kuyruk sokumumda acı var ozellikle kuru yere oturursam çok zor kalkıyorum dizelerin bukuldugunde çok aciyo tabi kilo aldım ondanda oluyo gecicek diyolar ama dört ay oldu hala gecmedi
Ryhndnmz Defne_Nil ben sol diz kapağımı büküp oturtamıyorum otursam kalkıp basamıyorum doktora da gitmedim
Defne_Nil Ugggg bende bacak baldırım arka taraf komple ödem tek bacak hamileliğin sıkıntısı şimdi mi çıkıyor acaba maalesef benim de kilom var ama tek bacak da ödem olaması korkutuyor beni
masal2323 Ugggg canım uzun zaman geçmiş ama benimde tüm ağırlık bir bacağımda gibiydi kaç ay sürdü sende
Asel0135 Defne_Nil eğilip kalkarken zorlanıyorum kilo fazlam var Doğumda 30 kiloya yakın aldım ondan olabilir diye düşünüyorum bende nezaman geçer acabaa
Ugggg Defne_Nil kuyruk sokumun nasıl normal dogummu benim.normal çokta bastirmadilar on dakka da bitti dogum ama sanki kuyruk sokumuma bıçak batiyo oturup kalkarken çok zorlanıyorum ordan aşağı çekiliyorum sanki
Defne_Nil Ugggg benimde doğumum kısa sürdü baskı falan olmadı kalça kemiğim çok ağrıdı doğum sonrası o geçti tek bacağımda şiddetli ağrı başladı
Htctgrl Ugggg ben de Doğum yapalı 40 gün oldu bende de var dayanılmaz bu süreçte ilaç olarak ne kullandınız
Ugggg Defne_Nil ağrı kesici yazdirlarmi ben bı sure minoset içtim onu yazmıştı doktor benim doğumdan sonra 40 yeni çıkmıştı sol kasigim agriyodu ama sanki etimi çekiyorlar parcami kaldı falan diye korkuyodum ayağa kalmlktigim bacağının üstüme basamiyodum adım atamiyodum tutunarak yuruyodum sadece sol kasık sol bacak sonrasında gceti
Nisalev Benim 5 ay oldu topuklarıma basamıyordum.ayaklarım çık ağrıyordu Doğum sonrası.tahlil verdim değerlerim çok düşük çıktı.magnezyum verdi dr çok şükür düzeldi. Kalsiyum eksikliğinden oluyormuş.
Asyadeniz Defne_Nil benmde yaaaaaa 😭 4 aylıgz 2. Çocgm bide ayakta durunca sol ayagm agrıyo cekliyo dizimin arka tarafı hassas yer de damarlar çıkmış varismi oluşuyr acba
Lidya 5 aydır aynı ağrı ve sancısı çekiyorum sabahları uyandığımda çok daha şiddetli oluyor bebeğimi kucağıma alamaz olmustum artık fizik tedavide muayene oldum D vitaminim çok çok düşük çıktı doktor ilaç verdi. Sizindr benzer olabilir belki durumunuz.