İyi akşamlar anneler. Mail e girmem gerekiyor fakat hattımı kaybettim. O numaraya kod geliyor mesaj olarak. Bu yüzden giriş yapamıyorum. Giremediğim için de numaramı değiştiremiyorum. Değiştiremediğim için de giremiyorum. 😂Beni bu kısır döngüden kurtaracak bilişimden anlayan teknolojik bir anne var mıdır aramızda? 😊