eminemre99 ergopouch aldım ben geçen yıl hala onu kullanıyoruz bu kış tam oluyor, aşırı memnunun. 2,5 tog aldım çünkü benim oğlumun odası 18 derecenin altına düşmüyor 24 dereceden fazla da ben ısıtmıyorum. Hem doğalgazdan da tasarruf 😍 tulumla birlikte bir kılavuzda gönderiyorlar hangi sıcaklıkta hangi kalınlıkta iç olması gerektiğini kabaca gösteriyor. Zaten ilk iki geceden sonra siz kavrıyorsunuz olayı. Üşüşe sabah hemen genzi dolar ya da burnu tıkanır. Terlese sabah fark edersiniz zaten hemen. Mesela bu akşam uykuya geçerken odası 22 dereceydi, gece en fazla 2 derece daha düşer ısı(o yüzden uyuturken 20 dereceye göre giydirdim, sabahta serin oluyor) , uzun kollu ama kalın olmayan zıbın ve altına aynı incelikte uzun bi pijama giydirdim çorapsız yatıyo. Zaten tulum patikli.