33duru
Sizi hiç sevmeyecek, niye sevsin ki sizi, sevmesi için bir sebep mi var? Buna alışsanız iyi edersiniz 😁
Yaa şaka bir yana yapmayın etmeyin eylemeyin.. Bebeğiniz sizi sevmez olur mu? Hatta en çok sizi seviyor emin olun. Bu dönemlerde bebeklerin erkek yüzlerine ilgisi oluyor, bir de bakımıyla devamlı siz ilgilendiğiniz için babası ona farklı geliyordur. En ufak bi sıkıntısında arayacağı tek kişi sizsiniz.. Ana kucağı gibisi var mı yaa💜 Üzülmeyin bebeğiniz sizi çokk seviyor.. 😍