13 aylık kızım var. Bu zamana kadar çok şükür her şeyi uykusu olsun, beslenmesi VS olması gerektiği gibiydi. Gece 9 en geç 9 buçukta uyur uyanırsa gece bir defa uyur devam sütünü içer yine uyurdu. 6 aylıkken kendi bıraktı emmeyi. SMA mama kullanıyorum. 3 4 gündür asla mamayı içmek istemiyor, karnı aç dahi olsa. Hiç bir şey yemek istemiyor, uykuya direniyor. Geceleri sürekli uyanıyor, dün gece 12de uyandı 4e kadar çıram çıram ağladı ne mama içti ne de sustu. Ne yapacağım bilmiyorum, en son 3buçukta tarhana çorbası içti sonrasında meyveli süt. 9da uyudu mama içmeden. Şimdi gece uyanıcak ne verebilirim? Lütfen yardım eder misiniz?