Kızım 1.5 yaşında sabah kalkar akşama kadar mızmız surekli herşeye ağlıyor.sebepsiz yere yemek yemiyor..ve herşeye korktum diyor..banyomu deseni işkenceye dönüyor ağlama nöbetleri..inanın akşam yatiyorum sabah olmasın istiyorum.gecede gerçi ayrı hala zirtpirt kalkıyor…geçermi bu günler bilmiyorum..ama artık çıldırıyorum.. bunun haricinde 2 çocuğum daha var okula gidiyorlar. Neye yetisecegimi şaşırıyorum artık..bı anda stresten baygınlık hissi geliyor elnayak uyuşuyor soğuk ter atıyorum..hasta olacam sitede çok korkuyorum