Annecik60 iyi çok şükür. Düzelir inşallah Rabbim şifa versin hepimize .nedense kendini sıktığı zaman oluyor en çok ayakta tutmaMaya, bacağını rahat ettirmeye çalışıyorum elimden geldiğince umarım faydası olur.siz extra birşey yaptınız mı. En azından ağrı olayı için içim rahat etti biraz