Znrrr küflenmiş demir gibi kokusu. Benim çocuklarım içmedi. Zaten ben bile içmezdim.genelde demir şurupları kokusu tadı böyle. Fermixi içmediyse onu da içmez bence. Toz olan var onu da denedik ama şimdi çocuğa bence o biraz sıkıntı. Mesela benimkiler her ögünde mutlaka yogurt yer. E yogurt la demiri veremem. Onun dışında yediklerini de ya tabak bitmedi bir şekilde toz olandan saglıklı demir alımı olmadı. En son ocean mictofer denedim. O tadı kokusu yok. Damlalıklı zaten. Yeteri kadar çekip ağzına pıst diye sıkıyorum. Bayıla bayıla içiyorlar. Hatta tekrar istiyorlar. Bir çok demir ilacını denedim. En iyisi bence bu. Siz yine de doktorunuzun verdigini deneyin. Onu da içmezse microfer aklınızda bulunsun