Kızlar bebeğim 9 aylık kız ama saç yok hala resmen incecik azıcık. Her yerde erkek sanılıyor. Sanki yeni kazıtmışız da yeni yeni çıkıyor gibi. Sizinkiler nasıl? Bana normal olabilir geliyor ama başka bi sebebi var diye de kafama takıldı. Sizin nasıl?